Om nog meer voetbalfun naar fans te brengen, slaat PepsiCo met Lay’s de handen ineen met voetbalster Lionel Messi, die het gezicht wordt van de nieuwe wereldwijde campagne. De campagne bestaat o.a. uit een originele televisiecommercial, digitale en sociale content en instore communicatie. In “Messi Table Footie”, gemaakt door AMV BBDO in Londen, wordt Messi verleid door de ongelofelijk knapperige Lay’s chips en doet hij er alles aan om tijdens een tafelvoetbalspelletje met vrienden zijn handen te leggen op een zak Lay’s chips. Messi’s tafelvoetbaltalent worden tot het uiterste gedreven in zijn creatieve poging om aan Lay’s chips te komen. De spot is vanaf vandaag te zien op de Belgische televisie.
Via game-ready.com wordt de wereldwijde campagne verder lokaal geactiveerd. Fans krijgen ook in ons land elk uur de kans om een van de duizenden officiële UEFA Champions League-prijzen te winnen inclusief kaarten voor de kwartfinales, halve finales of finale van de UEFA Champions League. De hoofdprijs is een duoticket naar de finale inclusief VIP experience, accommodatie van twee nachten en vlucht, via game-ready.com.
https://www.youtube.com/watch?v=vFQ9qYCHX4Q
Enkele credits
TV Spot: AMV BBDO (UK)
Algemene campagne: FUSE (UK)
Media inzet België: OMD
Above inzet België: BBDO
Digital: Jaywing (UK), lokale aanpassingen door LikeFriends (Nederland)
POS: Firm (Nederland)
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]