Om nog meer voetbalfun naar fans te brengen, slaat PepsiCo met Lay’s de handen ineen met voetbalster Lionel Messi, die het gezicht wordt van de nieuwe wereldwijde campagne. De campagne bestaat o.a. uit een originele televisiecommercial, digitale en sociale content en instore communicatie. In “Messi Table Footie”, gemaakt door AMV BBDO in Londen, wordt Messi verleid door de ongelofelijk knapperige Lay’s chips en doet hij er alles aan om tijdens een tafelvoetbalspelletje met vrienden zijn handen te leggen op een zak Lay’s chips. Messi’s tafelvoetbaltalent worden tot het uiterste gedreven in zijn creatieve poging om aan Lay’s chips te komen. De spot is vanaf vandaag te zien op de Belgische televisie.
Via game-ready.com wordt de wereldwijde campagne verder lokaal geactiveerd. Fans krijgen ook in ons land elk uur de kans om een van de duizenden officiële UEFA Champions League-prijzen te winnen inclusief kaarten voor de kwartfinales, halve finales of finale van de UEFA Champions League. De hoofdprijs is een duoticket naar de finale inclusief VIP experience, accommodatie van twee nachten en vlucht, via game-ready.com.
https://www.youtube.com/watch?v=vFQ9qYCHX4Q
Enkele credits
TV Spot: AMV BBDO (UK)
Algemene campagne: FUSE (UK)
Media inzet België: OMD
Above inzet België: BBDO
Digital: Jaywing (UK), lokale aanpassingen door LikeFriends (Nederland)
POS: Firm (Nederland)
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]