Wanneer je mensen vraagt in welke sectoren ze het liefst zouden werken, antwoorden ze zelden "bij een ziekenfonds". Ze stellen zich immers vaak een stoffig bedrijf voor, waar de bureaus vol met stapels papier liggen en hun collega's er al even grauw uitzien als hun outfits.
Daarom vroeg Partenamut aan Air om een rekruteringscampagne te bedenken die beter aansluit op de realiteit, namelijk een creatief, innovatief en sterk gedigitaliseerd bedrijf dat de administratieve rompslomp aanzienlijk heeft vereenvoudigd en eigenlijk maar één doel heeft: iedereen een gezond leven laten leiden. En voor die zinvolle missie van algemeen nut is Partenamut op zoek naar nieuwe talenten, 'veel nieuwe talenten'.
Op een platform waarop de ene sexy vacature na de andere verschijnt, geeft Partenamut zijn eigen draai aan de typische vacaturebanners op LinkedIn.
De post komt plotseling tot leven en geeft het woord aan een working girl die zó van Getty Images lijkt te komen. Nog verrassender wordt het wanneer ze ons de kantoren van Partenamut laat zien en toont dat je er veel méér bent dan een anonieme werknemer. Het ziekenfonds biedt al zijn werknemers de mogelijkheid om helemaal zichzelf te zijn, óók op het werk. Bij Partenamut ben je verantwoordelijk voor de marketing én voor de collectieve moestuin. Je bent er kampioen in IT én in tafeltennis. Overdag voer je besprekingen met je collega's en 's avonds vormen jullie samen een rockgroepje (ja, Partenamut is ook op zoek naar een drummer ;-)).
De enige voorwaarde is dat je talent en een positieve uitstraling hebt, en dat je mee wilt waken over het welzijn en de gezondheid van de klanten. Doe je mee?
De campagne is altijd actief en neemt voornamelijk de vorm aan van posts op LinkedIn.
Credits
Klant: Partenamut
Contactpersonen: Tim Campens, Grégory Centner
Agency: Air Brussels
CD: Air Creative Council
Creation: John Benois, Romain Félix, Arnaud Bailly, Edouard Coune, Marie Paris
Strategie: Michelle Defooz
Design: Charly Laurent, Boris Delire
Client manager: Pauline Heraly
Account Executive: Flore Antonnaux
Tv-productie: Fiona Chevalier
Productie: Fledge
Director: Victor Boccard
Line Producer: Francis Bosschem
Executive Producer: Roaland Jeangout
Creative Partner: Diederik Jeangout
DOP: Virgil Leclerq
Klank: Poumtchak
Visuele effecten: Studio plankton
Grading: Xavier Dockx
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]