Wat is echt, wat is virtuele realiteit? En wat en wie is klein, en wat en wie groot? Ontdek het in onderstaande spot die bureau POL uit Oslo maakte voor Audi, met de hulp van productiehuis MediaMonks. De spot maakt deel uit van een campagne waarbij autoliefhebbers de nieuwe Audi Q5 kunnen testen in een virtual reality-omgeving. Voor de fans: het is niet uitgesloten dat deze VR-tool ook internationaal wordt uitgerold.
En om eu en kijkje te laten nemen achter de schermen, geven we ook nog onderstaande video mee.
En als uw brouwer virtual reality ondersteunt, dan raden we ook nog dit filmpje aan...
https://www.youtube.com/watch?v=bti6T_tpj6Y
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]