Met Audi Q5 de virtuele zandbak in?

Wat is echt, wat is virtuele realiteit? En wat en wie is klein, en wat en wie groot? Ontdek het in onderstaande spot die bureau POL uit Oslo maakte voor Audi, met de hulp van productiehuis MediaMonks. De spot maakt deel uit van een campagne waarbij autoliefhebbers de nieuwe Audi Q5 kunnen testen in een virtual reality-omgeving. Voor de fans: het is niet uitgesloten dat deze VR-tool ook internationaal wordt uitgerold.
En om eu en kijkje te laten nemen achter de schermen, geven we ook nog onderstaande video mee.
En als uw brouwer virtual reality ondersteunt, dan raden we ook nog dit filmpje aan...
https://www.youtube.com/watch?v=bti6T_tpj6Y
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]