Wat is echt, wat is virtuele realiteit? En wat en wie is klein, en wat en wie groot? Ontdek het in onderstaande spot die bureau POL uit Oslo maakte voor Audi, met de hulp van productiehuis MediaMonks. De spot maakt deel uit van een campagne waarbij autoliefhebbers de nieuwe Audi Q5 kunnen testen in een virtual reality-omgeving. Voor de fans: het is niet uitgesloten dat deze VR-tool ook internationaal wordt uitgerold.
En om eu en kijkje te laten nemen achter de schermen, geven we ook nog onderstaande video mee.
En als uw brouwer virtual reality ondersteunt, dan raden we ook nog dit filmpje aan...
https://www.youtube.com/watch?v=bti6T_tpj6Y
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]