Met Clipédia en The Manifest voelt school net als thuis

Clipédia is een initiatief van twee universiteitsdocenten, gebaseerd op het principe van de omgekeerde school: we leren het studiemateriaal thuis en we delen onze kennis op school. Het tegenovergestelde van wat er nu gebeurt dus. Hun doelgroep? Adolescenten die op zoek zijn naar een opleiding of bezig zijn met een inhaalcursus. The Manifest zorgde voor een radiocampagne op NRJ en reclame via Facebook en YouTube.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]