Met de bus naar Rusland?

Crea / Media / News

Bruxelles - Siege IPM: Presentation du Bus Betfirst pour la coupe du monde 2018 des diables rouges en RussieeVoor bookmakers is de Wereldbeker voetbal een absolute halszaak. Het mag dan ook niet verbazen dat tijdens deze periode de marketingmachines bij alle betting operatoren op volle toeren draaien. betFIRST wil tijdens dit WK écht in het oog springen en schakelt daarom een versnelling hoger.
Bruxelles - Siege IPM: Presentation du Bus Betfirst pour la coupe du monde 2018 des diables rouges en Russiee
Tja, welke bookmaker is zo geschift om een groep vrienden op een road trip van bijna 3.000 km door Rusland te sturen? betFIRST ontwierp hiervoor  een eigen luxebus. Deze bus werd op 7 juni officieel gepresenteerd voor de gebouwen van IPM Group, is volledig gepimpt in de kleuren van België en gewapend met alle nodige apparatuur om 3 makkers in staat te stellen om een absoluut onvergetelijke ervaring te beleven. Hun reis op Russische wegen, van Sotchi tot Kaliningrad, wordt met veel humor gevolgd en dagelijks uitgezonden via de sociale media van betFIRST.betfirst
Op vrijdag 1 juni lanceerde het bedrijf al Betsurvivor een volledig gratis social betting game die volgens het Last Man Standing principe werkt. Het doel is in het spel blijven door de uitslag van elke WK-wedstrijd te voorspellen. Ben je fout, val je af! De winnaar van elke ronde is de speler die het verst komt en gaat naar huis met €2.000. De uiteindelijke Betsurvivor wint een bedrag gelijk aan één jaarloon: €24.000. Dit nieuwe affiliate spel helpt betFIRST om een groter publiek te bereiken en loopt na het WK door via een nieuw format.Bruxelles - Siege IPM: Presentation du Bus Betfirst pour la coupe du monde 2018 des diables rouges en Russiee
betFIRST nam opnieuw Strategie.agency onder de arm voor zijn nieuwe commercials en Lovo Films stond in voor de productie. Het resultaat is een offbeat campagne onder de noemer " Voor spelers met lef!”, want wedden dat is altijd een beetje durven. Deze TV-campagne werd ook gelanceerd op Youtube en andere sociale media. En naar analogie pakt betFIRST uit met een reeks online banners, zeg maar “rich media”, in de vorm van een minigame waarin de verschillende thema’s opnieuw aan bod komen.