Met Happiness en Toyota terug naar kindertijd

Dankzij het Safety Sense veiligheidssysteem van de nieuwe Toyota Corolla wordt veiligheid echt kinderspel. En zeg nu zelf: er is toch geen betere plek om dit systeem uit te testen dan een heerlijk rommelige kinderkamer?
Bij de lancering van de nieuwe Toyota Corolla dompelen Happiness Brussels en Toyota België u onder in een virtual reality-ervaring op een uniek elektrisch racecircuit. Een onverwachte en innoverende manier om het veiligheidssysteem van de nieuwe Toyota Corolla uit te testen.
https://vimeo.com/338868363
Credits
Client: Toyota
Contacts: Mehdi Sel, Maïté Van Bogaert
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Strategic Director: Isabelle Koelman
Concept Providers: Tadeu Bossart, Thomas Cappelle
Group Account Director: Pascal Kemajou
Account Manager: Coline Hercot
Graphic Designer: Lisa Leloux
Producer: Bart Vande Maele
Senior Digital Producer: Kris Van Wallendael
Managing Director BLISS Interactive: Frederiek Pascal
Development: Triangle Factory

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]