Dankzij het Safety Sense veiligheidssysteem van de nieuwe Toyota Corolla wordt veiligheid echt kinderspel. En zeg nu zelf: er is toch geen betere plek om dit systeem uit te testen dan een heerlijk rommelige kinderkamer? Bij de lancering van de nieuwe Toyota Corolla dompelen Happiness Brussels en Toyota België u onder in een virtual reality-ervaring op een uniek elektrisch racecircuit. Een onverwachte en innoverende manier om het veiligheidssysteem van de nieuwe Toyota Corolla uit te testen.
Credits
Client: Toyota
Contacts: Mehdi Sel, Maïté Van Bogaert
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Strategic Director: Isabelle Koelman
Concept Providers: Tadeu Bossart, Thomas Cappelle
Group Account Director: Pascal Kemajou
Account Manager: Coline Hercot
Graphic Designer: Lisa Leloux
Producer: Bart Vande Maele
Senior Digital Producer: Kris Van Wallendael
Managing Director BLISS Interactive: Frederiek Pascal
Development: Triangle Factory
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]