Met Happiness en Toyota terug naar kindertijd

Dankzij het Safety Sense veiligheidssysteem van de nieuwe Toyota Corolla wordt veiligheid echt kinderspel. En zeg nu zelf: er is toch geen betere plek om dit systeem uit te testen dan een heerlijk rommelige kinderkamer?
Bij de lancering van de nieuwe Toyota Corolla dompelen Happiness Brussels en Toyota België u onder in een virtual reality-ervaring op een uniek elektrisch racecircuit. Een onverwachte en innoverende manier om het veiligheidssysteem van de nieuwe Toyota Corolla uit te testen.
Credits
Client: Toyota
Contacts: Mehdi Sel, Maïté Van Bogaert
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Strategic Director: Isabelle Koelman
Concept Providers: Tadeu Bossart, Thomas Cappelle
Group Account Director: Pascal Kemajou
Account Manager: Coline Hercot
Graphic Designer: Lisa Leloux
Producer: Bart Vande Maele
Senior Digital Producer: Kris Van Wallendael
Managing Director BLISS Interactive: Frederiek Pascal
Development: Triangle Factory

PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]