Met Happiness en Toyota terug naar kindertijd
Dankzij het Safety Sense veiligheidssysteem van de nieuwe Toyota Corolla wordt veiligheid echt kinderspel. En zeg nu zelf: er is toch geen betere plek om dit systeem uit te testen dan een heerlijk rommelige kinderkamer? Bij de lancering van de nieuwe Toyota Corolla dompelen Happiness Brussels en Toyota België u onder in een virtual reality-ervaring op een uniek elektrisch racecircuit. Een onverwachte en innoverende manier om het veiligheidssysteem van de nieuwe Toyota Corolla uit te testen.
Credits
Client: Toyota
Contacts: Mehdi Sel, Maïté Van Bogaert
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Strategic Director: Isabelle Koelman
Concept Providers: Tadeu Bossart, Thomas Cappelle
Group Account Director: Pascal Kemajou
Account Manager: Coline Hercot
Graphic Designer: Lisa Leloux
Producer: Bart Vande Maele
Senior Digital Producer: Kris Van Wallendael
Managing Director BLISS Interactive: Frederiek Pascal
Development: Triangle Factory
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]