
Autoverhuurder Europcar lanceert samen met Spotify de digitale campagne #MyEuropcarRoadTrip in al zijn Europese vestigingen (Duitsland, België, Spanje, Frankrijk, Italië, Portugal en het Verenigd Koninkrijk). Met reizen en avontuur als centrale thema’s biedt #MyEuropcarRoadTrip internetgebruikers de kans om een roadtrip door Zuidoost-Azië te winnen en zo Singapore, Maleisië en Australië te ontdekken. "Met deze internationale campagne kan de groep Europcar de digitalisering van het merk in een stroomversnelling brengen en tegelijk aan een jonger imago werken. Met #MyEuropcarRoadTrip willen we de internetcommunity warm maken voor ons merk en zowel onze huidige als toekomstige klanten een ervaring bieden die ons van de concurrentie onderscheidt," aldus Cyrille Giraudat, directeur Marketing en Clients bij de groep Europcar.
De deelnemers kunnen tot en met 21 augustus het mooiste moment van hun roadtrip op foto of video vastleggen en delen op Facebook of Instagram met de hashtag #MyEuropcarRoadTrip. Daarna is het stemmen geblazen. Spotify heeft als campagnepartner speciaal voor de gelegenheid een roadtripafspeellijst samengesteld met soundtracks van roadmovies en andere muziek die doet denken aan reizen en avontuur. In lijn met de campagne worden YouTubers, Instagrammers en bloggers uitgenodigd om hun mooiste vakantie-ervaringen met de Europcar-community te delen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]