Autoverhuurder Europcar lanceert samen met Spotify de digitale campagne #MyEuropcarRoadTrip in al zijn Europese vestigingen (Duitsland, België, Spanje, Frankrijk, Italië, Portugal en het Verenigd Koninkrijk). Met reizen en avontuur als centrale thema’s biedt #MyEuropcarRoadTrip internetgebruikers de kans om een roadtrip door Zuidoost-Azië te winnen en zo Singapore, Maleisië en Australië te ontdekken. "Met deze internationale campagne kan de groep Europcar de digitalisering van het merk in een stroomversnelling brengen en tegelijk aan een jonger imago werken. Met #MyEuropcarRoadTrip willen we de internetcommunity warm maken voor ons merk en zowel onze huidige als toekomstige klanten een ervaring bieden die ons van de concurrentie onderscheidt," aldus Cyrille Giraudat, directeur Marketing en Clients bij de groep Europcar.
De deelnemers kunnen tot en met 21 augustus het mooiste moment van hun roadtrip op foto of video vastleggen en delen op Facebook of Instagram met de hashtag #MyEuropcarRoadTrip. Daarna is het stemmen geblazen. Spotify heeft als campagnepartner speciaal voor de gelegenheid een roadtripafspeellijst samengesteld met soundtracks van roadmovies en andere muziek die doet denken aan reizen en avontuur. In lijn met de campagne worden YouTubers, Instagrammers en bloggers uitgenodigd om hun mooiste vakantie-ervaringen met de Europcar-community te delen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]