STIMA organiseert een nieuwe reeks opleidingen. Nieuw is Digital Marketing Essentials. Daarnaast houdt STIMA ook een seminarie over communicatie rond vluchtelingen. We sommen hier alvast even de door STIMA aangekondigde opleidingen op.
Marketing Basics start op 15 maart. Dit avondprogramma richt zich tot personen die interesse hebben in marketing maar geen marketingopleiding genoten hebben, of tot professionals die meer vat willen krijgen op het vakgebied van de marketing. Op 17 maart houdt STIMA zijn Studentencongres rond het thema David vs Goliath. De deelnemers krijgen verhalen te horen van Telenet, Mobile Vikings, Smartmat, Swanest en Belfius. Op 24 maart begint de avondopleiding Content Marketing. Die speelt een belangrijke rol in de strategie van succesvolle merken en bedrijven. Deelnemers krijgen van experts in vijf boeiende sessies inzicht hoe contentmarketing met succes in te zetten. In de cursus balanceert theorie met praktijk, telkens met handige tips & tricks. Op 21 april staat de opleiding Digital Marketing Essentials op het programma. Dit is een basisopleiding voor businessprofessionals die zich vertrouwd willen maken met de basisprincipes van digitale marketing en communicatie. Tot slot kondigt STIMA voor 27 april nog een Seminarie Marketing & Society: De vluchteling, speelbal van framing? aan.
Voor meer informatie, klik hier.