Meer magie met TBWA, Lotus en de Sint

Crea / News

Lotus-TBWA
Elk jaar is het uitkijken naar een bezoekje van de Sint. Zowel klein als groot zet dan z’n schoentje klaar in de hoop dat de goede man hen niet vergeet. Bij Sint hoort natuurlijk ook Lotus Speculoos. In een televisiespotje dat TBWA bedacht voor Lotus, zien we hoe magisch die momenten zijn waarop we ons voorbereiden op de komst van de Sint.
Als de Sint naar ons land komt, bereiden we alles pico bello voor om hem zo goed mogelijk te ontvangen. Zo probeert een jongetje zoveel mogelijk wortels in z’n schoen te steken, een ander jongetje poetst zoals nooit tevoren z’n schoenen en  een meisje denkt heel goed na wat ze in haar brief naar de Sint zal schrijven. Daarna krijgen we een opeenvolging van kinderen die in hun droom vertellen hoe flink ze dit jaar zijn geweest. We zien zelfs een meisje dat op de trap in slaap is gevallen. En dan, wanneer het hele land slaapt, zien we de Sint. Hij legt in een schoentje Lotus Speculoos. Een lekkernij die er al eeuwen bij hoort en op 6 december zeker niet mag ontbreken. De spot sluit af met ‘Lotus, hofleverancier van de Sint’. Je kan hem zien tot en met 4 december op verschillende zenders.

Credits:
Brand: Lotus Bakeries
Campaign: Lotus Sinterklaas
Creative Director: Jan Macken en Jeroen Bostoen
Art Director: Alex Ameye
Copywriter: Chiara De Decker, Wilfrid Morin
Account team: Bénédicte Ernst, Miet Vanderyse
Client:
 Marketing Director: Sabien Dejonckheere
 Marketing Manager: Hendrik Van Steendam
Production agency: Saké productions
TV Production House: Ristretto
RTV Production team: Sake productions: Mieke Vandewalle, Sarah Bornauw & Geneviève Paindaveine
 Film Director: Achim Lippoth
 Producers: Lies Bronselaer, Frederik Zaman & Kris Debusscher
 Editor: Maarten Janssens
 DOP: Philip Van Volsem
 Sound Engineer: Jan Pollet & Gwen Nicolay