Voor hun nieuwste campagne, bedoeld om de service en prestaties van het internet van VOO in de kijker te zetten, hebben Happiness en VOO opnieuw gekozen voor humor – en ditmaal om te vertellen dat je aan veel kan wennen, maar niet aan internetproblemen.
Drinken je vrienden hun thee luidruchtig of ademt je hond te zwaar wanneer je naar je favoriete serie kijkt? Geen zorg, daar kan je aan wennen. Maar als je video midden in de actie stopt vanwege je internet, dan is dat een probleem. Dat is het verhaal achter de nieuwe campagne van VOO en Happiness die de voordelen van het meest bekroonde internet in de kijker zet: niet alleen is het de snelste en meest stabiele in zijn regio, maar VOO is ook verkozen tot nummer 1 op gebied van bekwaamheid en vriendelijkheid.
Naar goede gewoonte zijn beide spots te zien op televisie en vertaald naar radio en digital.
Credits
Client: VOO
Contacts: Pauline Kinet, Delphine Lenel, Nicolas De Preter, Zoé Storme
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Thomas Cappelle, Mathias Lemielle, Stéphane Opdenbosch
Business Director: Mattias Vermeire
Strategic Director: Isabelle Koelman
Account Executive: Noa Perelsztejn
Director: Adrien Armanet
DOP : Bjorn Charpentier
TV Production: Latcho Drom, Efrosini Spanoudis
Post-production: Moxy
Sound Production: Bleu Nuit, Benoît Pirson
Designer : Dries Lauwers, Lisa Leloux, Emilie Wauthelet, Jonathan Kalifat
DTP : Romaine Dhainaut, Loïc Lenoble