Metro versterkt merkpositie

Volgens de nieuwe resultaten van het CIM is de gratis verspreide Metro de krant met het grootste totale publiek (print + digital), die tot 3.309.700 lezers bereikt. De krant wordt dagelijks gelezen door 713.900 lezers en behoudt zijn plaats in de top 3 total brand. Ook dankzij de recente overname van informatiesite zita.be versterkt Metro haar positie in total brand. De Franse editie van Metro is nummer één in het Franstalige deel van het land.
Met zijn 206.700 dagelijkse lezers of 32% marktaandeel blijft Metro de onbetwiste leider in de Brusselse regio. De gemiddelde leeftijd van de lezers van Metro is 39 jaar, dus de krant blijft de jongste krant in het land. Metro is ook de meest selectieve dagelijkse op het doel PRA 18-44.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]