Metro versterkt merkpositie

Volgens de nieuwe resultaten van het CIM is de gratis verspreide Metro de krant met het grootste totale publiek (print + digital), die tot 3.309.700 lezers bereikt. De krant wordt dagelijks gelezen door 713.900 lezers en behoudt zijn plaats in de top 3 total brand. Ook dankzij de recente overname van informatiesite zita.be versterkt Metro haar positie in total brand. De Franse editie van Metro is nummer één in het Franstalige deel van het land.
Met zijn 206.700 dagelijkse lezers of 32% marktaandeel blijft Metro de onbetwiste leider in de Brusselse regio. De gemiddelde leeftijd van de lezers van Metro is 39 jaar, dus de krant blijft de jongste krant in het land. Metro is ook de meest selectieve dagelijkse op het doel PRA 18-44.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]