Michaël Aussems

New kids in town

michael aussems nkit pub7

“Een passie voor technologie, een drang om boeiende verhalen te schrijven en een ambitie om steeds bij te leren: er zijn weinig werkgevers waar je je op alle drie kan uitleven. Mijn vorige werkplek was net zo’n plaats: als technologiejournalist ging ik bijna vier jaar lang op zoek naar interessante verhalen. Maar na enkele interne veranderingen voelde ik dat de tijd rijp was voor iets nieuws.

Het pr-bureau Whizpr en de mensen die er werken waren na jaren van professioneel contact geen onbekenden meer voor me. Ik had het gevoel dat een goed verhaal daar op waarde werd geschat, en dat ik met m’n journalistieke achtergrond een meerwaarde kon bieden.

Twee fijne gesprekken later ging ik er als copywriter aan de slag. Opinies, cases, blogs maar ook uitnodigingen, Facebookposts of websitecopy vloeien op dagelijkse basis uit mijn pen. Variatie troef dus. Samen met een team van fantastische collega’s, die me steeds uitdagen in m’n werk, lever ik teksten af waar ik trots op kan zijn.

Het uitgebreide technische klantenportfolio (waaronder VMware, Dell EMC, Salesforce en Seagate) zijn vertrouwd terrein na mijn vorige job en houden me nog steeds geboeid. Tegelijk geven lifestyle en HR-klanten, zoals Attentia en Somfy, me nieuwe inzichten. Bovendien krijg ik hier alle ruimte om te groeien, is constructieve feedback geven voor iedereen een tweede natuur, en word ik aangemoedigd om nieuwe ideeën uit te werken. Redenen genoeg dus om iedere dag met plezier de A12 te trotseren om mijn bijdrage te leveren aan het kwalitatieve verhaal dat Whizpr brengt.”