Miele en BMW sluiten exclusief partnership

Jean-Philippe-Parain-_BMW_-_-Helen-Willems-_Miele_

Budgets / News

Jean-Philippe-Parain-_BMW_-_-Helen-Willems-_Miele_

Jean-Philippe Parain - Helen Willems

The Oval Office bracht twee topmerken samen rond merkbelevingen. BMW Group Belux en Miele Belux hebben een exclusieve samenwerkingsovereenkomst voor drie jaar getekend. Beide merken die dezelfde passie voor kwaliteit, comfort, innovatie en duurzaamheid delen zullen in de komende maanden gezamenlijke merkbelevingen ontwikkelen, onder meer op vlak van gastronomie. De eerste concrete samenwerking kreeg vorm op het Autosalon waar de gasten van BMW konden genieten van een unieke koffiebeleving geschonken door Miele. Later dit jaar zal The Oval Office nog andere gezamenlijke merkbelevingen creëren in opdracht van beide merken. Eerder werkte The Oval Office al campagnes uit voor BMW Group Belux.

Helen Willems, algemeen directeur Miele Belux: “Ik ben bijzonder opgetogen met het partnership tussen BMW en Miele. We willen vanaf dit jaar nog meer inzetten op experience marketing en gezamenlijke merkbelevingen uitwerken met BMW past volledig in deze strategie. We zijn overtuigd dat Miele consumenten tijdens de unieke BMW belevingen onze producten nog intenser kunnen ervaren.”

Jean-Philippe Parain, president & CEO van BMW Group Belux: “BMW en Miele zijn allebei merken met een lange traditie van klantgerichte innovatie en betrouwbare kwaliteit. Ik verheug mij daarom dat we gaan samenwerken om onze klanten, de bezoekers van de BMW Brand Store en de leden van de BMW Club 7 nog meer verrassende en exclusieve belevingen te kunnen aanbieden.”