Na een consultatieronde was Miele Belgium ervan overtuigd dat het budget voor contentmarketing de komende tijd nergens beter thuishoort dan bij Head Office. “De data-driven contentmarketing-benadering van de Leuvense content creators sluit nauw aan bij wat wij voor ogen hebben voor Miele,” zegt Gunther Deckers, marketingdirecteur van Miele Belgium. “We waren in eerste instantie op zoek naar een langetermijnpartner die ons naar een volgend niveau kan brengen in een contentverhaal met meetbare resultaten." Head Office zal Miele begeleiden vanaf strategie en data over creatie tot de productie van multimedia-output.
Het uitgaand bureau is Linkman-Queromedia.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




