Miele gaat voor kwaliteit... met Head Office
Na een consultatieronde was Miele Belgium ervan overtuigd dat het budget voor contentmarketing de komende tijd nergens beter thuishoort dan bij Head Office. “De data-driven contentmarketing-benadering van de Leuvense content creators sluit nauw aan bij wat wij voor ogen hebben voor Miele,” zegt Gunther Deckers, marketingdirecteur van Miele Belgium. “We waren in eerste instantie op zoek naar een langetermijnpartner die ons naar een volgend niveau kan brengen in een contentverhaal met meetbare resultaten." Head Office zal Miele begeleiden vanaf strategie en data over creatie tot de productie van multimedia-output.
Het uitgaand bureau is Linkman-Queromedia.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]