De Franse merken Elpev, specialist in commerciële actieplannen, en Périmédias, een belangrijke speler op het gebied van reclame in verkooppunten, hebben hun krachten gebundeld om Nanotera te worden. Het resultaat is een opwindend nieuw merk dat mensen en teams verenigt, dat zich onderscheidt van de concurrentie en dat zijn ambities duidelijk uitdraagt. De uitdaging voor Minale Design Strategy was om twee verschillende bedrijven, voorheen concurrenten, met twee zeer verschillende identiteiten, samen te brengen en een gemeenschappelijke positionering te bepalen. Het opbouwen en vervolgens promoten van een nieuwe bedrijfscultuur. Het creëren van een nieuw merk en een nieuwe visuele identiteit die herkenbaar zijn op de markt en zich onderscheiden van de massa, terwijl de commerciële sterke punten en de punten van differentiatie duidelijk worden getoond. Het doel is dan om deze verandering aan te grijpen als een kans voor communicatie.
Nanotera is een zelfstandig naamwoord van de 21ste eeuw, afgeleid van het Griekse Nano, dat klein betekent en Tera, immens. Toepasselijk voor een bedrijf dat hypergepersonaliseerde communicatiedoelstellingen hanteert op het niveau van het verkooppunt (commerciële acties, marketingcampagnes, enz.) om tegemoet te komen aan de massamarktuitdagingen van nationale en internationale merken.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]