Night & Day werd opgericht in 1993 om te beantwoorden aan de behoefte van studenten aan een convenience store. Er ontstond een netwerk dat gaandeweg ook kranten en tijdschriften begon te verkopen en nog altijd biedt de keten een combinatie van producten en diensten aan. Concurrentie, consumentengedrag en overheidsreglementering zijn in hoge mayte veranderd en dus waren de winkels niet helemaal eigentijds met te noemen. Night & Day nam Minale Design Strategy onder de arm voor een actualisering.
De sterke naam bleef behouden, maar die werd vertaald in een nieuw productaanbod en een andere klantenervaring. De keten staat meer dan ooit voor 'all round convenience'.Bovendien werden de winkels heringericht ten behoeve van een duidelijkere storttelling.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]