Night & Day werd opgericht in 1993 om te beantwoorden aan de behoefte van studenten aan een convenience store. Er ontstond een netwerk dat gaandeweg ook kranten en tijdschriften begon te verkopen en nog altijd biedt de keten een combinatie van producten en diensten aan. Concurrentie, consumentengedrag en overheidsreglementering zijn in hoge mayte veranderd en dus waren de winkels niet helemaal eigentijds met te noemen. Night & Day nam Minale Design Strategy onder de arm voor een actualisering.
De sterke naam bleef behouden, maar die werd vertaald in een nieuw productaanbod en een andere klantenervaring. De keten staat meer dan ooit voor 'all round convenience'.Bovendien werden de winkels heringericht ten behoeve van een duidelijkere storttelling.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]