Mini en TBWA vinden de Mini die echt bij je past

Crea / News

Binnenkort start dé periode waarin de strijd om de beste saloncondities losbarst. Bij Mini doen ze het dit jaar anders. In de plaats van je te bombarderen met hun modellen en grootse saloncondities, helpen ze je om de Mini te vinden die het beste bij jouw levensstijl past. Want er is écht een Mini voor iedereen.

Dat bewijzen ze door 12 verschillende Mini-fans in de kijker te zetten: grote gezinnen, zelfstandige singles en alles daartussen. Om die fans te vinden, werd een oproep op Facebook geplaatst. Meer dan 600 enthousiaste fans schreven zich in voor deze bijzondere samenwerking. Daaruit werden 12 unieke profielen gekozen. Allemaal verschillend en toch allemaal Mini.

Samen met deze 12 fans heeft TBWA de campagne vertaald naar televisie, print en digitaal. Overal ligt de focus op de fans en hun unieke levensstijl en is de belangrijkste boodschap: surf naar mini.be en vind ook de Mini de bij jou past. Door een antwoord te kiezen op één eenvoudige vraag wordt berekend welk model jouw unieke match is. Zelf ook benieuwd welke Mini bij jou past? Vul hier de test in.

 

Credits
Agency: TBWA\Belgium
Client: MINI
Contacts: Joachim Sas, Stijn Vermeulen, Genevieve Van Den Hende, Louis Henderiks, Sophia Huybrecht
Campaign Title: Iedereen Uniek. Iedereen MINI.
Creative Director: Steven Janssens
Creative Team: Sofie Gilliams, Anke Verhaegen, Marco Bellusci, Charlotte Mulders, Nadine Claes
Account team: Philippe Van Eygen, Jolien De Wulf, Anouk van der Wallen
Strategy: Jolien Van Heyste
Production company: MAKE
Producer: Mieke Vandewalle, Elien De Brouwer
Regisseur: Kurt De Leijer
DOP: David Doom
Offline: Lander Munster
Online: Xavier Pouleur, Lander Munster
Grading: Xavier Pouleur
Sound: Mathieu Grillo
Media Agency: Initiative