Mini viert 65ste verjaardag met The Marcom Engine en Dentsu

Crea / News

Mini viert 65 jaar innovatie en succes. Om zijn 65e verjaardag te vieren biedt Mini de hele maand september promoties op een groot aantal Mini's uit voorraad. 

Om deze aanbiedingen aan te kondigen heeft The Marcom Engine (Serviceplan, .monks & Berylls) in samenwerking met mediapartner Dentsu een campagne op maat opgezet. Deze campagne nodigt alle Mini-fans uit om de 65e verjaardag van het merk te vieren en plaats te nemen achter het stuur van de Mini van hun dromen. De campagne zal zichtbaar zijn op de nationale website, op radio, op sociale netwerken en via banners, en dat in België en Luxemburg.

Ga voor meer informatie naar Mini.be of Mini.lu.

Credits:

Agency : The Marcom Engine (Serviceplan, .monks and Berylls)

Brand: MINI
Client: MINI BELUX

Contact: Stijn Vermeulen, Saschia De Rudder, Céline Deplasse, Babette Gogne

Campaign Title: MINI 65th Birthday

Account team: Aurora Casiraghi (Media.Monks), Benoit Leveque (TME)

Digital Project Management: Aurora Casiraghi, Renata Faro, Alexander Strobbe,

Social Media Project Manager: Monica Monte

Digital Agency: Plan.Net

CRM Project Manager: Anouk Wijnants

Campaign Manager: Ward Pardon

Digital Media Agency: Mediaplus

Connection Planner: Robin Gérondal, Axelle Raquet

Offline Media agency: dentsu

Communication director : Caroline Crispeels

Communication consultant : Pierre Coppens