Mini viert 65 jaar innovatie en succes. Om zijn 65e verjaardag te vieren biedt Mini de hele maand september promoties op een groot aantal Mini's uit voorraad.
Om deze aanbiedingen aan te kondigen heeft The Marcom Engine (Serviceplan, .monks & Berylls) in samenwerking met mediapartner Dentsu een campagne op maat opgezet. Deze campagne nodigt alle Mini-fans uit om de 65e verjaardag van het merk te vieren en plaats te nemen achter het stuur van de Mini van hun dromen. De campagne zal zichtbaar zijn op de nationale website, op radio, op sociale netwerken en via banners, en dat in België en Luxemburg.
Ga voor meer informatie naar Mini.be of Mini.lu.
Credits:
Agency : The Marcom Engine (Serviceplan, .monks and Berylls)
Brand: MINI
Client: MINI BELUX
Contact: Stijn Vermeulen, Saschia De Rudder, Céline Deplasse, Babette Gogne
Campaign Title: MINI 65th Birthday
Account team: Aurora Casiraghi (Media.Monks), Benoit Leveque (TME)
Digital Project Management: Aurora Casiraghi, Renata Faro, Alexander Strobbe,
Social Media Project Manager: Monica Monte
Digital Agency: Plan.Net
CRM Project Manager: Anouk Wijnants
Campaign Manager: Ward Pardon
Digital Media Agency: Mediaplus
Connection Planner: Robin Gérondal, Axelle Raquet
Offline Media agency: dentsu
Communication director : Caroline Crispeels
Communication consultant : Pierre Coppens