Minoc Media Services werft Bart Stoffels aan als nieuwe contentmanager b-to-b. Daarnaast introduceert de uitgeverij Twinkle, een publicatie die zich richt op digital commerce. Bart Stoffels is een oude bekende bij Minoc. Van 2003 tot 2013 drukte hij al zijn stempel op diverse b-to-c-publicaties van Minoc, waaronder Clickx en PC Magazine. “Na een uitstap van bijna drie jaar naar de wereld van hostingproviders, begon het bij mij te kriebelen om terug in de media te stappen," aldus Bart Stoffels. " Deze stap voelt dan ook aan als thuiskomen."
Bart Stoffels wordt als contentmanager verantwoordelijk voor de redactionele planning en productie van zowel de bestaande als de nieuwe b-to-b-titels van de Turnhoutse uitgeverij. Hij zal zorg dragen voor de websites, magazines en evenementen. “Met de aanwerving van Bart onderstreept Minoc Media Services haar ambitie om de succesvolle b-to-b-tak verder uit te bouwen en te laten groeien," zegt Leo Vogels, uitgever bij Minoc. "Met zijn journalistieke ervaring en zijn brede, technische bagage is hij een waardevolle toevoeging aan onze ICT-redactie”.
Bart Stoffels zal niet alleen instaan voor Smart Business maar ook voor de productie van Twinkle, een voor België nieuwe publicatie die zich volledig richt op digital commerce of e-commerce in de breedste zin van het woord. Twinkle zal zowel in print, online als in de vorm van seminaries en andere evenementen ontwikkeld worden voor de Belgische markt.