Mitsubishi Motors en LDV United openen de digitale deuren

Crea / News

Een stockwagen kopen is om verschillende redenen de moeite. Je wagen is bijvoorbeeld direct beschikbaar aan een interessante prijs. Maar omdat dit jaar een buitenbeentje is, voegt Mitsubishi er nog een voordeel aan toe: hun stockwagens zijn meteen online te bestellen dankzij de Digital Deals. Mitsubishi zet hiermee een grote digitale stap op het moment dat mensen zich misschien wel net iets meer klaar voelen om zo’n grote aankoop online te doen. Uiteraard hebben de voorbije drie maanden dit proces versneld.

Vandaag kan je perfect een Mitsubishi kopen zonder de deur uit te gaan of bij een verdeler binnen te stappen. Toch niet fysiek. Want alle digitale media-uitingen werden vormgegeven als mini-showrooms door LDV United. Compleet met blinkende stockwagens en hun prijskaartje. Ook de website werd speciaal voor deze stockverkoop gebouwd zodat de digitale aankoop aangenaam verloopt.

Credits
Client: Mitsubishi Motors
Contacts: Tom Verbruggen, Louise De Bast, Hans Cornelissen
Agency: LDV United
CD: Dennis Vandewalle
CD: Dries De bruyn 
Creation: Chiara Scherpereel, Julie Vanderbeck, Matthew Lootens
Acount Director: Julie Oostvogels
Account Manager: Ineke Beeckmans
Account Executive: Charlien de Feyter
Strategy: Dimitri Mundorff
Design Director: Jeffrey Uten
Design: Stijn Voeten
Web Production: Sam Serrien