Op 8 oktober 2018, enkele dagen na de release van Angèle’s album « BROL », opent de Brol-winkel in metrostation Rogier. Dit is een pop-up shop die volledig in het teken van de artieste staat, in samenwerking met MIVB en uitgewerkt door Digizik.
Ter gelegenheid van de lancering van haar eerste album wil de artieste een unieke ervaring aan haar fans schenken: een door Charlotte Abramow en Lucie Beauvert ontworpen pop-up shop vol platen en exclusieve merchandising, maar ook met luisterstations, een fototentoonstelling, wedstrijden en verrassingen gelinkt aan haar album. De ruimte zal eveneens dienst doen als ontmoetingsplatform voor Angèle en haar fans. Het marketingteam van MIVB-STIB maakt ook van de gelegenheid gebruik om haar VIBES platform te lanceren, waarop het de komende maanden heel wat muzikale content zal verspreiden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]