MIVB en Digizik schenken Angèle eigen pop-up

Op 8 oktober 2018, enkele dagen na de release van Angèle’s album « BROL », opent de Brol-winkel in metrostation Rogier. Dit is een pop-up shop die volledig in het teken van de artieste staat, in samenwerking met MIVB en uitgewerkt door Digizik.
Ter gelegenheid van de lancering van haar eerste album wil de artieste een unieke ervaring aan haar fans schenken: een door Charlotte Abramow en Lucie Beauvert ontworpen pop-up shop vol platen en exclusieve merchandising, maar ook met luisterstations, een fototentoonstelling, wedstrijden en verrassingen gelinkt aan haar album. De ruimte zal eveneens dienst doen als ontmoetingsplatform voor Angèle en haar fans. Het marketingteam van MIVB-STIB maakt ook van de gelegenheid gebruik om haar VIBES platform te lanceren, waarop het de komende maanden heel wat muzikale content zal verspreiden.


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



