MIVB en Digizik schenken Angèle eigen pop-up

Communication / Innovation / News

Angèle popupOp 8 oktober 2018, enkele dagen na de release van Angèle’s album « BROL », opent de Brol-winkel in metrostation Rogier. Dit is een pop-up shop die volledig in het teken van de artieste staat, in samenwerking met MIVB en uitgewerkt door Digizik.
Angèle popupTer gelegenheid van de lancering van haar eerste album wil de artieste een unieke ervaring aan haar fans schenken: een door Charlotte Abramow en Lucie Beauvert ontworpen pop-up shop vol platen en exclusieve merchandising, maar ook met luisterstations, een fototentoonstelling, wedstrijden en verrassingen gelinkt aan haar album. De ruimte zal eveneens dienst doen als ontmoetingsplatform voor Angèle en haar fans. Het marketingteam van MIVB-STIB maakt ook van de gelegenheid gebruik om haar VIBES platform te lanceren, waarop het de komende maanden heel wat muzikale content zal verspreiden.
Angèle pop-up