MIVB en Mortierbrigade, daar kom je beter niet tussen

Om treinreizigers vriendelijk te verzoeken om de deuren van de trein niet te blokkeren, lanceert de MIVB een ludieke campagne. De beelden van Mortierbrigade, met in de hoofdrol twee sumoworstelaars en twee rugbyspelers, zijn meer dan duidelijk: “Daar kom je beter niet tussen”.
De campagne loopt via het openbaar vervoer (tram, bus en metro), posters, social video’s en digital out of home.
Credits
Client: STIB
Client contacts: Melisa De Wilde, Barbara Foucart, Lionel Lammens
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten, Frédéric Delouvroy
Strategy: Philippe Gerin
Lead Producer: Amandine Clio
Producer: Tuyen Pham
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social Media Manager: Jonas Van Bael
Illustration: De Kwekerij
Cross Media Designer/DTP: Sophie Bayeul, Vito Lattorata
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]