MIVB en Mortierbrigade, daar kom je beter niet tussen

Crea / News

Om treinreizigers vriendelijk te verzoeken om de deuren van de trein niet te blokkeren, lanceert de MIVB een ludieke campagne. De beelden van Mortierbrigade, met in de hoofdrol twee sumoworstelaars en twee rugbyspelers, zijn meer dan duidelijk: “Daar kom je beter niet tussen”.

De campagne loopt via het openbaar vervoer (tram, bus en metro), posters, social video’s en digital out of home.

Credits
Client: STIB   
Client contacts: Melisa De Wilde, Barbara Foucart, Lionel Lammens
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten, Frédéric Delouvroy
Strategy: Philippe Gerin
Lead Producer: Amandine Clio
Producer: Tuyen Pham
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social Media Manager: Jonas Van Bael
Illustration: De Kwekerij 
Cross Media Designer/DTP: Sophie Bayeul, Vito Lattorata