Het centrum van Brussel is nog mooier zonder auto's, vooral tijdens de eindejaarsperiode. Om mensen optimaal te laten genieten van de feesten in Brussel, lanceren MIVB, Prophets en Mortierbrigade een eindejaarscampagne die mensen moet aanmoedigen om hun auto niet te gebruiken of om die aan de rand van de stad te parkeren. Op feesten.mivb.be krijgt u een overzicht van de leukste Brusselse eindejaarsbestemmingen, ingedeeld in verschillende categorieën. De mobiele website detecteert meteen waar u bent en toont u de snelste weg naar jouw gekozen bestemmingen, met het openbaar vervoer natuurlijk. Uw wagen kan u achterlaten op de parkings aan Erasmus, Stalle, Hermann-Debroux of Kraainem.
De campagne bestaat uit de mobiele website en een televisiespot. Daarnaast versieren ook kleurrijke posters in verschillende thema’s de binnenstad die u op weg helpen vanaf de grote parkings of de dichtstbijzijnde halte.
Als digitale partner vergezelt Prophets de MIVB in haar digitalisatie-traject. Zowel op het niveau van communicatiecampagnes als voor structurele projecten, en steeds met de noden van hun reizigers als uitgangspunt.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]