MIVB, Prophets en Mortierbrigade gidsen u autoloos naar het centrum

Het centrum van Brussel is nog mooier zonder auto's, vooral tijdens de eindejaarsperiode. Om mensen optimaal te laten genieten van de feesten in Brussel, lanceren MIVB, Prophets en Mortierbrigade een eindejaarscampagne die mensen moet aanmoedigen om hun auto niet te gebruiken of om die aan de rand van de stad te parkeren. Op feesten.mivb.be krijgt u een overzicht van de leukste Brusselse eindejaarsbestemmingen, ingedeeld in verschillende categorieën. De mobiele website detecteert meteen waar u bent en toont u de snelste weg naar jouw gekozen bestemmingen, met het openbaar vervoer natuurlijk. Uw wagen kan u achterlaten op de parkings aan Erasmus, Stalle, Hermann-Debroux of Kraainem.
De campagne bestaat uit de mobiele website en een televisiespot. Daarnaast versieren ook kleurrijke posters in verschillende thema’s de binnenstad die u op weg helpen vanaf de grote parkings of de dichtstbijzijnde halte.
Als digitale partner vergezelt Prophets de MIVB in haar digitalisatie-traject. Zowel op het niveau van communicatiecampagnes als voor structurele projecten, en steeds met de noden van hun reizigers als uitgangspunt.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]