Mix4Boobs (Ogilvy Social.Lab) pakt goud op PHNX Awards 2022

Tijdens zijn intussen al derde editie van de PHNX Awards heeft Adforum vier Grand Prix uitgereikt. De grootste prijzen zijn weggelegd voor het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Canada en Guatemala. In totaal werden 108 winnaars bekroond, waaronder 25 met Gold. Voor ons land komt Mix4Boobs van Ogilvy Social.Lab voor NRJ & Pink Ribbon als grote winnaar uit de bus, met meermaals goud en zilver. Een volledig overzicht vindt u hier.
Alle Grand Prix:
GRAND PRIX FILM
“Open Spaces” for Burberry by Riff Raff Films (UK)
GRAND PRIX PRINT
“Better With Pepsi” for Pepsi by alma DDB (US)
GRAND PRIX DIGITAL
“Did you mean Whopper?” for Burger King by Publicidad Commercial MullenLowe (Guatemala)
GRAND PRIX DESIGN
“Tough Turban” for Pfaff Harley-Davidson by Zulu Alpha Kilo (Canada)
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]