Tijdens zijn intussen al derde editie van de PHNX Awards heeft Adforum vier Grand Prix uitgereikt. De grootste prijzen zijn weggelegd voor het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Canada en Guatemala. In totaal werden 108 winnaars bekroond, waaronder 25 met Gold. Voor ons land komt Mix4Boobs van Ogilvy Social.Lab voor NRJ & Pink Ribbon als grote winnaar uit de bus, met meermaals goud en zilver. Een volledig overzicht vindt u hier.
Alle Grand Prix:
GRAND PRIX FILM
“Open Spaces” for Burberry by Riff Raff Films (UK)
GRAND PRIX PRINT
“Better With Pepsi” for Pepsi by alma DDB (US)
GRAND PRIX DIGITAL
“Did you mean Whopper?” for Burger King by Publicidad Commercial MullenLowe (Guatemala)
GRAND PRIX DESIGN
“Tough Turban” for Pfaff Harley-Davidson by Zulu Alpha Kilo (Canada)
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]