MKKM en Stellar ontdekken het beste van Lactel

Crea / News

Na een eerste samenwerking met Stellar in 2020 besloten performancemarketingbureau MKKM en Lactel opnieuw een beroep te doen op het influencermarketingbureau, ditmaal voor een nieuwe positioneringscampagne op Instagram. Lactel wilde graag communiceren over haar waarden, het productieproces van haar melk en over haar lokale aspect.

Drie ambassadeur-influencers – Marie GourmandiseAsCookedByGinger et Bartel Van Riet – werkten mee aan de campagne. Zij brachten de nacht door in een gîte in de Ardennen om een kijkje schermen te nemen van een van Lactels boerderijen. Marie Gourmandise (28.5k volgers) en As Cooked by Ginger (24.9k volgers) werden gekozen vanwege hun ‘foodie’-kant. Hun Instagrampagina’s gaan uitsluitend over goed eten en culinaire ontdekkingen. Bartel Van Riet werd gekozen vanwege zijn passie voor avontuur, de natuur en het plattelandsleven. Ze deelden hun ervaringen in de vorm van Instagramstories en meeslepende IGTV-video’s, gefilmd door een professionele videomaker.

De campagne werd positief onthaald door het publiek en had een grote impact: de IGTV-video genereerde in totaal 40.380 views. Het geheel van content had een totaal bereik van 200.130 views. Goed nieuws voor Lactel, dat er elke dag naar streeft een verantwoordelijke speler in de samenleving te zijn.