M&M’s, officiële partner van de Rode Duivels, wil zoveel mogelijk fans warm maken om allemaal samen achter onze nationale voetbalploeg op het WK te staan. Het merk vertrouwde F.L.A.S.H., het creatieve team van RMB, een cruciale opdracht toe: bij zoveel mogelijk supporters een gevoel van nationale trots opwekken en hen uit volle borst de Brabançonne laten meezingen.
De activatie gebeurt via de slogan 'Together, we are all Red'. Omdat een ploeg moet kunnen rekenen op haar 'Twaalfde Man', is het engagement van de supporters van cruciaal belang. Het Belgische publiek mag dan wel enthousiast zijn, toch kennen niet alle supporters de tekst van ons nationale volkslied dat bij het begin van een belangrijke wedstrijd gespeeld en gezongen wordt… M&M’s vertrouwde deze specifieke opdracht dan ook toe aan het F.L.A.S.H.-team: het nationale eenheidsgevoel versterken door de Brabançonne nieuw leven in te blazen. Het team bedacht een uniek plan, gebaseerd op de plaatsing van een 'nog nooit geziene' crawler op de zenders van La Une, tijdens de oefenwedstrijden van de Rode Duivels op 2 en 6 juni. Met succes...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]