Zaterdag 22 mei verdedigde Hooverphonic onze nationale driekleur in de finale van het Eurovisiesongfestival. Maar er was vorige week één iets dat meer over de tongen ging dan ‘The Wrong Place’, de sublieme song waarmee de band op het hoogste schavot hoopte te eindigen… Het kapsel van frontman Alex Callier.
De ietwat gewaagde coiffure, die in kappersvaktermen beter bekend staat als de French Crop, werd herdoopt tot de Coupe Callier. Op sociale media werd Calliers haartooi met hoongelach ontvangen. Dat kon niet de bedoeling zijn.
Om te tonen dat heel de natie achter Alex en Hooverphonic stond, lanceerden MNM en Wunderman Thompson de Coupe Callier filter op Instagram. Een face filter die, zoals de naam al doet vermoeden, jou een Alex Callierkapsel aanmeet. Die werd meteen uitvoerig gebruikt, zelfs Geike Arnaet testte de filter uit.
Credits
-
Client: MNM
-
Client Contact: Elisabeth Roelandt, Steven Lemmens
-
Account Manager: Valérie Rosiers
-
Creative Director: Merel Van den Broeck
-
Creative: Tijs Dejonckheere
-
Filter development: Playar Studio
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]