Dit najaar plant Creative Belgium opnieuw enkele momenten van inspiratie. De kick off wordt gegeven met de workshop Disrupting with mobile op 29 september. Een creative session die toelaat om talenten nog beter in te zetten met “mobile first” in het achterhoofd.
Creative Belgium nodigt Thea Frost (UK) uit voor een diepgaande creative session met focus op “designing for mobile”. Thea Frost werkte met merken zoals Coca-Cola, Adidas, Vodafone en Diageo op mobiele innovatie toepassingen. De wokshop gebeurt in partnership met D&AD.
Tijdens de workshop leert Frost wat is er uniek is aan “mobile”, zal je meekrijgen wat de voordelen zijn om “mobile-first” te denken, verklaart Thea Frost de terminologie en ontdek je wat technisch mogelijk is en wat niet. En dit aan de hand van veel voorbeelden. Er is geen codering voorzien in de workshop. Enkel “brainwork”. De workshop is volgens Creative Belgium geschikt voor wie nieuw is bij het ontwerpen van mobiele toepassingen, voor wie betrokken is bij het proces van mobiele toepassingen, en het ontwerpen ervan, en voor wie meer wil weten over mobiele toepassingen in het algemeen. Er worden slechts 20 deelnemers toegelaten, leden van Creative Belgium krijgen een voordeeltarief.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]