Mobile Vikings in grote vorm met At-thetable

Crea / News

Na de succesvolle campagne voor de lancering van het vast internet van Mobile Vikings komt At-thetable met een nieuwe uitwerking.

“De tv-spot die we eerder creëerden spatte echt van je beeldbuis. Door de flitsende beeldmontage, muziek en internetreferenties kreeg de kijker een reclamevorm te zien die hij niet gewend was om te zien. En dat het positief onthaald werd, valt af te leiden uit de stijgende verkoopcijfers,” aldus Maarten Raes, lead sales en marcom bij Mobile Vikings.

Om op hetzelfde elan verder te gaan, trok At-thetable de campagne op een impactvolle manier door naar het straatbeeld met een tekening van 90 vierkante meter die het internet door de ogen van voorbijgangers knalt. “Samen met Artbox Amsterdam en de Madrileense kunstenaar Eduardo Bertone vertaalden we de tv-spot naar een illustratie die meer weg heeft van een kunstwerk, dan van een reclamebeeld,” besluit Lukas Vos, creative bij At-thetable. “De locaties die we uitkozen, het Beursgebouw in Brussel en zeker het Centraal Station van Antwerpen, zorgden er mede voor dat onze campagne niet onopgemerkt bleef door passanten.”

Deze OOH maakt het wachten op de trein in ieder geval een stukje minder saai.

Credits

Client: Mobile Vikings
Contacts: Maarten Raes, Valerie Deckers, Laurens Selathuri
Agency: at-thetable by DPG Media
CD: Sebastien Van Reet
Creative Team: Lukas Vos & Girbe Bogaerts
Account Team: Julie Standaert & Pauline Tembuyser
Graphic design illustration: Artbox Amsterdam
Artist: Eduardo Bertone
Media Agency: Maxus
Media Contact: Ellyn O'Byrne