De nieuwste campagne van Mobile Vikings gaat snel. En neem dat maar letterlijk, want om haar Fiber-internetaanbod op de kaart te zetten, lanceert de internetprovider namelijk een snelle mini-game. Level na level moet een universum van bekende internetmemes ontweken worden om zo kans te maken op een jaar lang gratis superfast internet.
At-thetable stond als leading agency in voor het concept en het design van het spel, NoComputer zorgde voor de ontwikkeling ervan.
“This is fine-dog, Crying Dawson, Bad Luck Brian, Nyan Cat, Coffin Men, Awkward Penguin, Drake, Scumbag Steve: ze scheuren allemaal jouw scherm voorbij tijdens het spelen. Als provider van next-level internet wilden we dan ook een echt internetbonanza doen beleven!” zegt Katrien De Roover, lead retention & brand love bij het Mobile Vikings’ marketing team. “Maar het is vooral heeeeel verslavend om te spelen!”
Credits:
- Client: Mobile Vikings
- Contacts: Katrien De Roover, Frederik Mallet, Jelan Vandevenne
- Agency: at-thetable
- CD: Sebastien Van Reet
- Creation: Elias Dewulf
- Creation: Maike Borms
- Strategy Director: Jorian Vanvossel
- Account Director: Julie Standaert
- Account Manager: Pauline Tembuyser
- Production Company: NoComputer
- Producer: Hannah Patronoudis
- Developers: Ward Vercruyssen, Jaimy Schattteman
- Graphic Designer: David Audenaert
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]