De nieuwste campagne van Mobile Vikings gaat snel. En neem dat maar letterlijk, want om haar Fiber-internetaanbod op de kaart te zetten, lanceert de internetprovider namelijk een snelle mini-game. Level na level moet een universum van bekende internetmemes ontweken worden om zo kans te maken op een jaar lang gratis superfast internet.
At-thetable stond als leading agency in voor het concept en het design van het spel, NoComputer zorgde voor de ontwikkeling ervan.
“This is fine-dog, Crying Dawson, Bad Luck Brian, Nyan Cat, Coffin Men, Awkward Penguin, Drake, Scumbag Steve: ze scheuren allemaal jouw scherm voorbij tijdens het spelen. Als provider van next-level internet wilden we dan ook een echt internetbonanza doen beleven!” zegt Katrien De Roover, lead retention & brand love bij het Mobile Vikings’ marketing team. “Maar het is vooral heeeeel verslavend om te spelen!”
Credits:
- Client: Mobile Vikings
- Contacts: Katrien De Roover, Frederik Mallet, Jelan Vandevenne
- Agency: at-thetable
- CD: Sebastien Van Reet
- Creation: Elias Dewulf
- Creation: Maike Borms
- Strategy Director: Jorian Vanvossel
- Account Director: Julie Standaert
- Account Manager: Pauline Tembuyser
- Production Company: NoComputer
- Producer: Hannah Patronoudis
- Developers: Ward Vercruyssen, Jaimy Schattteman
- Graphic Designer: David Audenaert
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]