Mobile Vikings scoort op YouTube met Da Da Ta

Crea / Media / News

Mobile VikingsMobile Vikings haalt de eerste plaats in het YouTube Ads Leaderboard voor België. Dit resultaat toont aan hoe razend populair de clip van Mobile Vikings is. Probeer het maar eens: neurie zachtjes da-da-ta en iedereen vult aan “ik eet sushi met mijn ma”. Calogero Macaluso, marketingverantwoordelijke bij Mobile Vikings, is in zijn nopjes: “Het is goed toeven in het gezelschap van Nespresso, Nintendo en Dior. Dat merken we ook aan ons websitebezoek. We hebben 14% meer nieuwe bezoekers ten opzichte van het najaar van 2017.”

Jens Mortier van Mortierbrigade heeft zo zijn eigen parameters om het succes van Da Da Ta te meten: “Als de cinemazaal begint mee te zingen, als studenten de taak krijgen om strofes te schrijven, en als je hoofdrolspeler bijna een volledige pagina in Het Laatste Nieuws krijgt, dan weet je dat je een hit te pakken hebt. En als je op één staat in het YouTube Ads Leaderboard, ook!”