Mobilosoft neemt Franse concurrent E-Wego over

Mobilosoft

Communication / News

Mobilosoft
Met zijn expertise in ‘web-to-store’ helpt Mobilosoft bedrijven om trafiek te genereren van het web naar hun fysieke verkooppunten. Met succes: in nauwelijks vijf jaar tijd groeide de Brusselse start-up naar eigen zeggen uit tot de Belgische nummer één in dit vakgebied. En nu neemt ze ook haar Franse tegenhanger E-Wego over.
e-wego
Tot voor kort richtten de digital managers van merken al hun pijlen op e-commerce. Maar stilaan beginnen ze te beseffen dat ze een veelbelovend marktsegment over het hoofd hebben gezien: internetgebruikers die zich eerst informeren op het internet en dan naar de winkel trekken. Want nu blijkt dat de omzet hiervan beduidend groter is dan die van e-commerce alleen. Onze taak bestaat erin klanten te helpen met de ontwikkeling van strategieën om die nieuwe markt optimaal te benutten”, zegt Georges-Alexandre Hanin, CEO en oprichter van Mobilosoft. Door de overname van de Franse speler E-Wego kan Mobilosoft nu nog beter inspelen op de steeds grotere vraag van klanten naar web-to-store oplossingen. “E-Wego bestaat sinds 2009 en is dé specialist in Frankrijk op het gebied van présence management,” verklaart Stéphane Aubert, manager en oprichter van E-Wego. “Door onze technologieën en knowhow te bundelen staan we veel sterker. We beschikken nu over het meest complete aanbod op de Franse markt.