Op 10 mei wordt Mobistar Orange, zoals PUB eerder berichtte. Het bedrijf doet voor de gelegenheid een beroep op de creativiteit van het publiek met een unieke out-of-home campagne. De mobiele operator wil zijn acht lichtgevende letters uit zijn bedrijfsnaam wegschenken aan de personen die de beste woorden vormen met deze letters op www.mobistarwordtorange.be. De voorbijgangers kunnen onder andere hun inspiratie halen uit drie reclameborden van het nationale 36m² netwerk die voorzien zijn van gigantische lichtgevende letters in Brussel en Antwerpen.
Deze actie begon op 25 april en duurde tot en met 8 mei en is het resultaat van een samenwerking tussen Mobistar, Posterscope, Havas Media, Publicis en Clear Channel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]