Mobistar en Clear Channel passen alfabet aan

Op 10 mei wordt Mobistar Orange, zoals PUB eerder berichtte. Het bedrijf doet voor de gelegenheid een beroep op de creativiteit van het publiek met een unieke out-of-home campagne. De mobiele operator wil zijn acht lichtgevende letters uit zijn bedrijfsnaam wegschenken aan de personen die de beste woorden vormen met deze letters op www.mobistarwordtorange.be. De voorbijgangers kunnen onder andere hun inspiratie halen uit drie reclameborden van het nationale 36m² netwerk die voorzien zijn van gigantische lichtgevende letters in Brussel en Antwerpen.
Deze actie begon op 25 april en duurde tot en met 8 mei en is het resultaat van een samenwerking tussen Mobistar, Posterscope, Havas Media, Publicis en Clear Channel.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]