Mobistar wordt binnenkort Orange. Dat betekent dat 160 @Mobistar-winkels in België de lichtreclame van hun gevel niet meer nodig zullen hebben.
Publicis Brussels en Orange vonden dat Mobistar hiermee zijn klanten na 19 jaar nog één keer van dienst kon zijn. De belofte van Orange is namelijk om dichterbij de consument te staan: "Om rekening te houden met wat echt belangrijk voor hen is. In de overgangscampagne, die meteen gevolgd zal worden door de launchcampagne, maken we deze belofte al meteen waar. We geven de Mobistar-letters weg zodat iedereen ze kan gebruiken voor iets wat voor hen telt. Op mobistarwordtorange.be vind je alle beschikbare Mobistar-letters. Je kan zelf woorden ingeven, gevormd met de letters. Wil je bijvoorbeeld je MaMa verrassen met iets wat te groot is om op de koelkast te hangen? Wil je dat je klanten meteen weten waar je goed in bent door de letters barista in je café hangen? Of heeft je Chiro heel dringend een rastabar nodig? Het kan allemaal, zolang het maar met Mobistar-letters gemaakt is. De leukste vondsten winnen hun eigen lichtreclame."
De campagne bestaat uit twee televisiespots, banners, Facebook-ads, een website en drie 36m2-borden waaronder 1 evenementiële met de echte letters. Elke saM, Morris, braM, oMar of taMara heeft binnenkort misschien dus zijn eigen naam in Mobistar-lichtletters.
Mobistar. Basta.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]