Mobistar wordt binnenkort Orange. Dat betekent dat 160 @Mobistar-winkels in België de lichtreclame van hun gevel niet meer nodig zullen hebben.
Publicis Brussels en Orange vonden dat Mobistar hiermee zijn klanten na 19 jaar nog één keer van dienst kon zijn. De belofte van Orange is namelijk om dichterbij de consument te staan: "Om rekening te houden met wat echt belangrijk voor hen is. In de overgangscampagne, die meteen gevolgd zal worden door de launchcampagne, maken we deze belofte al meteen waar. We geven de Mobistar-letters weg zodat iedereen ze kan gebruiken voor iets wat voor hen telt. Op mobistarwordtorange.be vind je alle beschikbare Mobistar-letters. Je kan zelf woorden ingeven, gevormd met de letters. Wil je bijvoorbeeld je MaMa verrassen met iets wat te groot is om op de koelkast te hangen? Wil je dat je klanten meteen weten waar je goed in bent door de letters barista in je café hangen? Of heeft je Chiro heel dringend een rastabar nodig? Het kan allemaal, zolang het maar met Mobistar-letters gemaakt is. De leukste vondsten winnen hun eigen lichtreclame."
De campagne bestaat uit twee televisiespots, banners, Facebook-ads, een website en drie 36m2-borden waaronder 1 evenementiële met de echte letters. Elke saM, Morris, braM, oMar of taMara heeft binnenkort misschien dus zijn eigen naam in Mobistar-lichtletters.
Mobistar. Basta.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]