Moët & Chandon laat u beter proeven

Moët & Chandon gaat mee met zijn tijd en lanceert een participatieve website. Het idee is eenvoudig. Via de nieuwe website moetexperiences.moet.com kunnen bezoekers melden wat voor hen de ideale omstandigheden zijn voor een proefervaring met het champagnemerk. Het platform “Moët Expériences” biedt zelf ook suggesties voor het creëren van een persoonlijke (en ideale) degustatie. De consument kiest het uur en de plaats, en natuurlijk de champagne van zijn keuze: Imperial, Ice Imperial, Mini-Moët of Grand Vintage. Elke maand wordt de beste ervaring gekozen, want inderdaad: bezoekers van de website kunnen ook stemmen voor het beste idee dat ze er vinden.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]