Moët & Chandon gaat mee met zijn tijd en lanceert een participatieve website. Het idee is eenvoudig. Via de nieuwe website moetexperiences.moet.com kunnen bezoekers melden wat voor hen de ideale omstandigheden zijn voor een proefervaring met het champagnemerk. Het platform “Moët Expériences” biedt zelf ook suggesties voor het creëren van een persoonlijke (en ideale) degustatie. De consument kiest het uur en de plaats, en natuurlijk de champagne van zijn keuze: Imperial, Ice Imperial, Mini-Moët of Grand Vintage. Elke maand wordt de beste ervaring gekozen, want inderdaad: bezoekers van de website kunnen ook stemmen voor het beste idee dat ze er vinden.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]