Moët & Chandon gaat mee met zijn tijd en lanceert een participatieve website. Het idee is eenvoudig. Via de nieuwe website moetexperiences.moet.com kunnen bezoekers melden wat voor hen de ideale omstandigheden zijn voor een proefervaring met het champagnemerk. Het platform “Moët Expériences” biedt zelf ook suggesties voor het creëren van een persoonlijke (en ideale) degustatie. De consument kiest het uur en de plaats, en natuurlijk de champagne van zijn keuze: Imperial, Ice Imperial, Mini-Moët of Grand Vintage. Elke maand wordt de beste ervaring gekozen, want inderdaad: bezoekers van de website kunnen ook stemmen voor het beste idee dat ze er vinden.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]