Moet het erin of moet het eruit?

DDB Brussel presenteert een campagne voor de Caddy Max van VW onder de titel 'Volkswagen Load/Unload'. De nieuwe campagne telt drie advertenties die de buitengewone laadruimte van de Caddy Max aantonen. Daarnaast beklemtoont ze het gebruiksgemak van de bestelwagen: laden gaat des te gemakkelijker dankzij de handige zijdeur.
Credits
Title : Caddy Maxi load/unload
Client : Volkswagen CVI
Marketing Manager : Marc Donner
Advertising Agency : DDB Brussels, Belgium
Creative Director : Peter Ampe / Odin Saillé
Creative : Rom&John
Copywriter : Jonathan d’Oultremont / Bart Van Goethem
Account : Quentin Maryns
Graphic designer : Benjamin Hiffe
RTV producer : Brigitte Verduyckt
Photographer: Pierre Pironet
PR : Kenn Van Lijsebeth
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]