Mokka-ESMR, een auditieve testrit van Opel en LDV United

Crea / News

Opel heeft een uitgebreid elektrisch gamma. Het paradepaardje in dit segment: de Opel Mokka-e, een 100% elektrische SUV die garant wil staanvoor een bijzondere rij-ervaring. Alleen is dat laatste gezien de huidige omstandigheden net iets moeilijker te testen. Onder de “Jouw Salon”-koepel zochten Opel en LDV United daarom naar een manier om potentiële klanten alsnog kennis te laten maken met de kwaliteiten de Mokka-e. En wel van thuis uit.

Enter Mokka-ESMR. Deze auditieve testrit speelt een belangrijke troef uit: de absolute stilte van de elektrische motor. En bijgevolg het feit dat je volledig tot rust komt wanneer je een ritje maakt. LDV United en Opel speelden hiervoor handig in op de ASMR-trend. Zo kunnen mensen nu een auditieve testrit ervaren dankzij de Mokka-ESMR. Eentje die je volledig tot rust laat komen en laat genieten van regendruppels op de voorruit, zachte golven aan de kust of het relaxerende geroezemoes van de stad.
Via de social media kanalen van Opel en via Spotify worden mensen uitgenodigd om een half uurtje te ontsnappen aan alle prikkels, en te onspannen achter het stuur van de Mokka-e. Heerlijk.

Credits
Client: Opel
Contacts: Annick Geerts, Michelle Maes, Els Weyenberg
Agency: LDV United
CD: Dennis Vandewalle
CD: Dries De bruyn
Creation: Chiara Scherpereel, Matthew Lootens
Account team: Tim Janssens, Elien De Beule, Lotte Van Heddegem
Strategy: Dimitri Mundorff
Design: Jeffrey Uten, Tom Kruijzen, Niki Desiron
Sound production: Sonhouse