
Verrassende producten en verpakkingen, een verjongingskuur voor de winkels, een meer dynamische merkuitstraling: maak kennis met Leonidas 2.0! De volgende stap? Een make-over voor de beroemde Manon, die een roze limited edition krijgt.

Tachtig jaar geleden was witte chocolade dé revolutie. Vandaag gaat Barry Callebaut voluit voor ruby, het vierde type chocolade. "Niet alleen de kleur is buitengewoon, deze chocolade op basis van ruby cacaobonen bevat geen kleurstoffen of fruitaroma'," vertelt men bij Leonidas. "De smaakcombinatie van de chocoladeomhulling met de vulling van roombotercrème met framboos en praliné is bovendien sensationeel: heerlijk intens met een fris zuurtje. Kortom, pretty in pink!"
Concreet krijgt de beroemde Manon Café vanaf 5 november 2018 het gezelschap van de Manon Ruby.
De limited edition is exclusief verkrijgbaar in een – jawel! – ruby miniballotin met negen stuks, ontworpen door Mona Lisa. De bijhorende advertentiecampagne is het werk van BBDO Belgium.



Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]