
Verrassende producten en verpakkingen, een verjongingskuur voor de winkels, een meer dynamische merkuitstraling: maak kennis met Leonidas 2.0! De volgende stap? Een make-over voor de beroemde Manon, die een roze limited edition krijgt.

Tachtig jaar geleden was witte chocolade dé revolutie. Vandaag gaat Barry Callebaut voluit voor ruby, het vierde type chocolade. "Niet alleen de kleur is buitengewoon, deze chocolade op basis van ruby cacaobonen bevat geen kleurstoffen of fruitaroma'," vertelt men bij Leonidas. "De smaakcombinatie van de chocoladeomhulling met de vulling van roombotercrème met framboos en praliné is bovendien sensationeel: heerlijk intens met een fris zuurtje. Kortom, pretty in pink!"
Concreet krijgt de beroemde Manon Café vanaf 5 november 2018 het gezelschap van de Manon Ruby.
De limited edition is exclusief verkrijgbaar in een – jawel! – ruby miniballotin met negen stuks, ontworpen door Mona Lisa. De bijhorende advertentiecampagne is het werk van BBDO Belgium.



PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]